Administrar

Trabajadores Ibtres |

Els treballadors d'SBT tornaran a la vaga el pròxim 5 d'octubre

ib3treballadors | 03 Octubre, 2010 08:50 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net facebook.com politi.cat google.com twitter.com technorati.com

Després de la vaga d’aquest dimarts 28 de setembre a SBT, secundada per el 99 per 100 de la plantilla, el comitè d'empresa ha avançat que els treballadors tornaran a manifestar-se davant les portes del Parlament i tornaran a la vaga el pròxim dimarts dia 5 d’octubre  "si no hi ha una resposta per part de l’empresa i del Govern" amb un model que "acabi amb la inestabilitat laboral".

En un comunicat, el comitè emplaça als polítics a negociar "una radiotelevisió pública de veres, tal i com han promès, sense intermediaris que es quedin els doblers de tots els ciutadans i es produeixin més acomiadaments". Segons el comité, IB3 "només interessa econòmicament a uns pocs" i no compleix amb l'interès general. "Des del naixement de la ràdio i televisió públiques ha quedat demostrada la ineficàcia d’aquest model externalitzat: malbaratament dels doblers públics, precarietat laboral, acomiadaments, i una pèrdua progressiva de la qualitat dels informatius", afirma.

El comitè emplaça els diferents grups polítics a començar a treballar en aquest sentit i a reunir-se amb els treballadors en una mateixa taula per intentar obrir el diàleg i el camí "cap a una radio i televisió de les illes autènticament públiques".

Text recollit del web de l'SPIB

Comentaris

  1. Re: Els treballadors d'SBT tornaran a la vaga el pròxim 5 d'octubre

    El otro cabezacalva; cabezón fascista.
    Que se infla a mandar amenazas e insultos desde una IP de Vigo mientras está de vacaciones en Vigo.
    Estos SBTeros no son más torpes porque la creación tiene sus límites también por abajo.
    Seres subhumanos infraantropoides puestos a pastorear pobres ovejas mallorquinas.
    Por el método del miedo.
    hasta que se han encontrado con las hormas de sus zapatos.

    Administreitor. | 04/10/2010, 23:00
  2. ¿Y los defensores de la Internalización?

    Esto nos decía APLI antes de las elecciones de mayo de 2009
    “…APLI siempre ha defendido, y así lo hará, una internalización del 100% de la plantilla y sin condiciones…”
    “Unas oposiciones serían un insulto”
    “Apli va a luchar por un convenio de empresa y por la internalización del 100% de la plantilla. Así de claro”
    Y esto nos decía en las ultimas elecciones:
    “Que no te engañen en la internalización: ni oposiciones ni pruebas. ¡Subrogación directa de todo el personal de SBT a IB3!”

    El martes pasado y este, los trabajadores de SBT se han movilizado al Parlament con una pancarta enorme pidiendo la INTERNALIZACIÓN de los servicios informativos. ¿DÓNDE ESTABAN LOS DE APLI? ¿ALGUIEN LOS VIÓ?
    Algunos estaban de servicios mínimos (seguramente a pedido), algunos incluso han secundado la huelga, la mayoría, simplemente, son esquiroles. Más por miedo, por falta de dignidad, que por convencimiento.
    Lo cierto es que la inmensa mayoría de la plantilla está manifestándose exigiendo la internalización por la que APLI nos prometió luchar, pero de APLI no aparece nadie!!
    En las últimas elecciones obtuvieron veintipico votos y no apareció nadie. Bienvenida, Jousi, Javier, Maria Carmen, Pedro, Juan M,… todos candidatos de APLI, ninguno trabajando en servicios mínimos, ninguno en la manifestación, ninguno luchando por lo que ellos mismos nos han prometido.
    Eduardo de la Fuente, miembro de APLI, miembro del Comité, en servicios mínimos????? ¿Cómo se come esto? Deberías estar cogiendo esa pancarta enorme tú solito. Y si no, dime cómo estás peleando, tú y toda la corte de arrastrados que se sientan a tu alrededor, por la INTERNALIZACIÓN DEL 100% DE LA PLANTILLA, ASI DE CLARO.

    Control-Alt-Supr | 05/10/2010, 15:20
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS